1) Titlul proiectului
“Înființarea grupului de muzică populară instrumentală autentică „ Hunedorenii ” îi domeniul artistic autohton, în localitatea Şoimuş, județul Hunedoara ”
2) Ideea de afaceri
Societatea S.C. ProSound Concept S.R.L, prin prezentul plan de afaceri, are ca obiectiv principal, ” Înființarea şi dezvoltarea unui grup de muzică populară autentică, în domeniul artistic autohton, în localitatea Şoimuş ”. Întrucât societatea nu este încă înființată şi nu deţine resursele necesare activităților propuse în proiect, pentru a-şi atinge acest obiectiv, am decis să aplic prin proiectul ” INNOTECH STUDENT ”.
Ideea de a deschide şi dezvolta un astfel de business, a pornit din pasiunea mea pentru muzică. Generatorul acestei idei s-a născut din dorința de a împărtăşi emoțiile şi trăirile simțite zi de zi de către artiştii interpreţi de muzică populară autentică cu spectatorii şi telespectatorii, iubitori de folclor românesc. Caracteristicile mai sus menţionate, m-au determiat , cu o anumită doză de pragmatism, să încep o mică afacere în acest domeniu atât de drag sufletului meu.
Obiectivul principal al acestei afaceri constă în promovarea şi transmiterea valorilor cultural artistice din judeţul Hunedoara prin participarea la evenimente cultural — artistice ce promovează tradițiile și obiceiurile acestei zone.
Apreciez că afacerea va avea succes întrucât prin profesionalismul şi experiența grupului, dobandită prin studii de specialitate efectuate în domeniul cultural artistic avem cunoştinţe referitoare la modul în care trebuie să funcţioneze afacerea ca să fie una de reuşită.
Viziunea firmei nou înființată constă în organizarea de evenimente sociale şi culturale prin promovarea tradițiilor şi obiceiurilor din județul Hunedoara, dorind totodată să devenim cel mai de succes grup folcloric şi cel mai important motor de promovare al serviciilor cultural artistice din zonă şi nu numai, utilizând o tehnologie modernă a serviciilor de sonorizare, dar şi o echipă profesionistă în domeniul artistic.
Misiunea noastră este de a promova valorile cultural artistice, prin acordarea celor mai profesionale servicii prin oferirea acestora atât mediului privat cât și administrațiilor locale de interes comunal, municipal şi județean.
Misiunea afacerii din punct de vedere social este promovarea obiceiurilor şi tradițiilor județului Hunedoara, prin oameni şi alături de oamenii din mediul rural, întrucât aceste lucruri stau la baza identității unui popor și a istoriei de mâine. În consecinţă, firma nou inființată îşi propune să contribuie la progresul cultural, tradițional, artistic şi educațional al societății în care trăim.
Principalii clienți vor fi atât persoane fizice cât şi persoane juridice de drept public sau privat. Prin serviciile prestate, firma va putea oferi servicii persoanelor fizice prin organizarea de evenimente private ( nunți, botezuri, onomastici, petreceri ), în funcţie de preferințele muzicale şi artistice ale clientului persoană fizică, dar în același timp va putea oferi o gamă largă de servicii persoanelor juridice de drept privat — societăți comerciale, corporații, ONG-uri, culte religioase etc. Dar şi persoanelor juridice de drept public — unități administrativ teritoriale ( comune, orașe, judeţe ) — Primării, Consilii Judeţene, Instituţii publice, prin organizare de spectacole, concerte, evenimente, festivaluri, ținând cont de caietul de sarcini stabilit de aceştia şi de bugetul acestora.
Concurența întreprinderii la nivel zonal o constituie, în principal, persoanele juridice de drept public — Centrul de Cultură şi Artă al Judeţului Hunedoara, instituție de interes județean ce organizează spectacole, concerte, concursuri şi festivaluri la nivel judeţean, promovând cultura şi tradiția poporului român atât în plan material și imaterial. O altă persoană juridică de drept public care poate crea concurență este Centrul Cultural „ Drăgan Muntean ” — entitate juridică ce se află în subordinea Primăriei Municipiului Deva și care de asemenea promovează şi organizează spectacole şi festivaluri la nivel local ( Deva ), însă niciuna din aceste două entități juridice nu promovează cultura, tradiția și folclorul pe o anumită zonă specifică din Judeţul Hunedoara, aceştia aflându-se, totodată, în imposibilitatea de a organiza evenimente pentru mediul privat. Astfel, serviciile oferite de către firma nou inființată permit adaptarea unei oferte în funcţie de dorințele clientului ( persoană fizică sau juridică ).
Cu privire la concurența creată de persoanele fizice de drept privat, constând în artiştii de muzică populară ( PFA-uri ) ce oferă servicii de interpretare artistică comercială, aceştia nu pot oferi un pachet de servicii pentru organizare de spectacole sau festivaluri, ci doar servicii individuale pentru evenimentele private ale pesoanelor fizice. consecință, această afacere va avea succes, întrucât firma va putea oferi un întreg pachet de servicii atât sectorului privat cât celui public, adaptat la cerințele și bugetul clientului.
Laptop
Multifunctionala
Saxofon alto
Saxofon sopran
Soft pentru creare partituri
Soft pentru integistrare si editare
Mixer cu amplificare
Boxe active
Accesorii sonorizare ( cabluri, stative, huse, etc. )
Transmisie wireless
Microfon amplificare instrument
Obiectul afacerii mele reprezintă prestarea de servicii. Domeniul de activitate vizat este cel de prestări servicii artistice şi suport tehnic.
Ideea de bază pleacă de la afinitatea pe care o am pentru latura tradițională a poporului român şi tot ceea ce ţine de autenticitate şi specificitate autohtonă.
comerciale o reprezintă crearea și promovarea cât mai calitativă a imaginii grupului instrumental creat, la nivel național prin mai multe mijloace şi anume crearea a unui album cu muzică populară tradițională care trebuie promovat prin cât mai multe mijloace mass-media : radio , televiziune , spațiul virtual, etc.
Pentru a crea aceste materiale este necesar, în primă fază , sa se contacteze un studio profesional pentru realizarea imprimărilor şi o orchestră profesionistă care are rolul de a susţine acompaniamentul muzical al materialului audio. De asemenea, pentru a promova piesele nou create trebuie realizate videoclipuri care se difuzează la televiziuni şi în spaţiul virtual. Aceste materiale se realizează cu ajutorul unei societăţi specializate în crearea de material foto-video. Pentru promovarea în spaţiul virtual trebuie contractată o firmă specializată în crearea de site-uri, pagini şi conturi oficiale. Deasemenca, promovarea materialului audio se va face printr-o casă de producție .
Profitul societății se realizează prin prestarea de servicii artistice la diverse evenimente sociale și culturale , publice sau private . Evenimente publice : spectacole , baluri tradiționale, diverse sărbători câmpeneşti ( zile de comună, zilele oraşelor, diverse inaugurări ). Evenimente private ( nunţi, botezuri, majorate, petreceri private ). Deasemenea, vânzarea CD-ului realizat, prin Case de producţtie, reprezintă o altă sursă de a produce venituri pentru firmă. Se vor încheia contracte de colaborare cu o Casa de producţie şi se va negocia un procent variabil pe care societatea îl va obţine din vânzarea CD-urilor. Beneficiul variază în funcţie de impactul pe care îl are promovarea CD-ului pe piață.
Toate demersurile enumerate mai sus reprezintă ideea inițială şi principală a afacerii pe care doresc să o creez şi să o dezvolt , care necesită o investiție financiară substanțială.
Datorită faptului că sunt avizat şi am o experiență vastă în acest domeniu, am certitudinea că această afacere va funcţiona, va fi una de durată și va crea un profit substanțial pentru societatea comercială.
Categorii de servicii:
Se vizează prestarea de servicii artistice către — instituții publice, diverse U.A.T.-uri din zonele rurale și urbanc, diverse instituții de cultură, persoane fizice, persoane juridice.
În acest subdomeniu de activitate — prestări de servicii artistice — în sfera folclorului tradițional , concurența își desfaşoară activitatea , în mare parte , ca P.F.A., piaţa având foarte puține S.R.L.-uri active. O mare parte dintre instrumentiști îşi desfăşoară activitatea fără forme legale, lucru care ridică o problemă radicală pentru beneficiari în vederea contractării acestora .
Concurenții îşi crează o imagine bazată pe un anumit tip de reclamă agresivă , mizând pe o promovare de duzină, neţinând cont de aspectele calitative ale servciilor prestate.
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |